No importa un retard que es dona per descomptat, unes matèries primeres a preu incert, ni un transport fins a sis vegades més car: «Les joguines arribaran per Nadal». Ho faran, això sí, prop d’un mes més tard del que és habitual i obligant empreses com IMC Toys a ajustar marges per no apujar preus. «En 40 anys no havia viscut mai una situació així», reconeix el conseller delegat d’aquesta casa de joguines catalana, Albert Ventura, que té clar que la crisi de subministraments ha suposat per a ells un cop molt més dur que la pandèmia per si mateixa.
Negocis
Els ‘Bebés Llorones’ esquiven la crisi i assalten els EUA
La catalana IMC Toys, que preveu augmentar les seves vendes un 17% aquest any, lidera la venda de ninots des de fa dos nadals
La firma joguinaire acaba de llançar el seu propi Netflix per a nens amb sèries i fins i tot comerç ‘online’

El més llegit
- El Barça i Unió de Pagesos impugnen les zones protegides ampliades a prop de l’aeroport de Barcelona
- Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Enquesta CIS: El PSOE es dispara i aconsegueix el seu màxim avantatge sobre el PP malgrat els escàndols judicials
- "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Niubó: "Les proves de competències no han anat bé"