Pepa Torres és directora general de Walker’s, companyia logística amb tres centres a Almussafes (València) limítrofs al seu principal client: Ford Espanya. L’empresària, que coordina tota la seqüenciació de peces de la multinacional de l’oval blau, assegura que el «món i l’economia giren cap al que és sostenible i competitiu i el transport ferroviari de mercaderies compleix aquests dos paràmetres». Segons l’executiva de Walker’s, companyia amb 200 empleats i uns cinc milions d’euros de facturació (ha caigut el seu negoci un 47% respecte a l’any 2019) a causa de l’aturada mundial de l’automòbil per la falta de microxips, «el sud d’Europa està abandonat per les autoritats de Brussel·les i com a país perifèric Espanya ha de reivindicar millors connexions ferroviàries per no perdre el tren de les exportacions. ¡A veure si abans de 2030 està acabat el corredor!», comenta aquesta empresària.
25 anys d’embús del corredor mediterrani
Els cotxes i el menjar volen viatjar amb tren
Més de 170.000 camions circulen per les carreteres europees per transportar cítrics
Automòbil i alimentació són els dos sectors que més clamen pel corredor mediterrani
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Manolo García: "M’ha agradat que, de cada dos catalans, un no ha anat a votar"
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan