De la platja al centre de la ciutat, i de ser una marca enfocada exclusivament a la temporada estival a poder vendre les seves peces durant tot l’any. Aquest és el camí que ha decidit emprendre la cadena de botigues de roba i complements alacantina Koala Bay, que ha vestit ‘influencers’ com Paula Echevarría i Rocío Camacho i que, lluny de deixar-se acovardir per les conseqüències que la pandèmia ha tingut en el sector comercial, ha decidit embarcar-se en un important pla d’expansió amb el qual pretén obrir de vuit a deu nous establiments físics cada any, convençuts que suposen el millor aparador per a les seves col·leccions i per potenciar també les seves vendes ‘online’.
Koala Bay també busca el sol de l’hivern
La marca, enfocada fins ara en la temporada estival, vendrà les seves peces tot l’any i tancarà l’exercici amb 41 botigues

Temes:
El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança