És un dels ascensos més meteòrics que es recorden en un sector tradicionalment tan immobilista com l’agroalimentari. En tot just una dècada, Calconut ha passat de ser una modesta firma de trading de fruita seca –comprar un contenidor d’ametlla a Califòrnia i portar-lo fins a un comprador al Marroc–, que no arribava als 9 milions de facturació i amb prou feines comptava amb dos treballadors, a una companyia capaç de transformar més de 15.000 tones de producte a les seves instal·lacions. Ja compta amb una plantilla que supera els 170 empleats i uns 130 milions d’ingressos, que en només dos anys preveu apujar de 9 fins als 190 milions. Una empresa que aposta fort per la innovació i que, en el seu afany per buscar noves elaboracions, ja investiga per treure al mercat formatge i xoriço vegans.
Innovació en el sector alimentari
Calconut, la fruita seca 4.0
La firma es reinventa i prepara l’assalt a la gran indústria i els supermercats
Temes:
El més llegit
- "En surten pocs i van molt buscats"
- Óscar Casas fa ‘El gran salto’ com a Gervasio Deferr
- Catalunya registra el dia més plujós des del novembre del 2021
- Condemna a una advocada per enganyar l’Associació d’Avis del Bon Pastor
- Els amos de pisos turístics demanaran indemnitzacions si els treuen la llicència