La gratuïtat de la C-32 entre Barcelona i Lloret de Mar a partir de l’1 de setembre obre una nova etapa per a la mobilitat a Catalunya. L’N- II es transformarà en una via pacificada, gairebé un carrer més, un nexe viari intermunicipal que connectarà les poblacions de la costa. El Govern ha presentat el seu pla després de l’entrada en vigor de la gratuïtat de la C-32 entre Barcelona i Lloret de Mar i que suposarà una inversió de 120 milions d’euros entre el 2022 i el 2026. La meitat d’aquesta inversió es destinarà a les millores de connectivitat de la C-32 i l’altra meitat, a aquesta «pacificació» de l’N- II.
A partir de l’1 de setembre
La N-II es ‘pacifica’ amb el final de peatges a la C-32
El Govern preveu instal·lar a la carretera del Maresme rotondes, carrils bici, ampliar voreres i aplicar límits estrictes de velocitat

Premia de Mar 31/1/2021 Corte de la N-II para reclamar menos trafico de coches y prioridad para el uso de las personas y bicicle /
Temes:
El més llegit
- «Guanyava 150 K a l’any, ara sobrevisc venent a eBay»: l’enginyer que va perdre la feina per la IA
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- L’atropellament revifa el malestar veïnal a Cornellà pel trànsit