Renovació comercial

Experiments coreans al Centre Comercial Glòries

Cinc ‘start-ups’ de Corea del Sud proven els seus avenços tecnològics de realitat augmentada i tecnologies tridimensionals a Barcelona

El sector comercial afronta el futur amb veritable pànic. La competència del comerç electrònic en general i la dels grans gegants com Amazon o Aliexpress obliga a buscar noves formes i horitzons. El centre comercial Glòries de Barcelona acull des de mitjans de juny i fins a finals de setembre cinc empreses emergents sud-coreanes que exemplifiquen els nous vents que arriben que trufen tecnologia i oferta comercial. El resultat permet experimentar noves estratègies d’oci per als visitants i fer més atractiu o eficient qualsevol centre comercial. En el marc d’una iniciativa llançada per Seoul Business Agency (SBA), una institució de recolzament a comerços del Govern metropolità de Seül, cinc ‘start-ups’ o firmes de nova creació fan proves pilot de realitat augmentada, tecnologia tridimensional i gestió d’energies renovables. Es tracta d’Ecube Labs, MOPIC, DoubleMe, MyungJiKorea i The Blessed Moon. La iniciativa compta amb la col·laboració d’Oasta Consulting, busca «facilitar les connexions comercials i econòmiques entre Corea i Espanya».