Si algú pensa en un producte d’ús tan comú com les mitges, pot ser que la primera marca que li passi pel cap a qualsevol sigui Marie Claire. Un nom amb reminiscències internacionals que engloba una indústria més que centenària –fundada en 1907–, exemple d’emprenedoria femenina, de l’adopció de les tecnologies més punteres i d’un ús encertat de la promoció per posicionar-se com a referent. En ple segle XXI emprèn una nova etapa, amb la defensa dels petits municipis de l’interior com a bandera.
L’empresa es reinventa
Les mil vides de Marie Claire
El principal fabricant de mitges a Europa inicia una nova etapa amb l’objectiu de sostenir la producció a castelló
El grup B2Tex ha assumit al juny la llegendària marca que oferia ‘uns pantis per a cada dona’

Temes:
El més llegit
- Homenatge a Casa Leopoldo
- Nou ex consellers de Cultura, contra el trasllat de les pintures de Sixena: «Seria una pèrdua irreparable»
- El Govern s’enreda amb l’ortografia en la selectivitat: ara diu que també penalitzarà en humanitats
- Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- L’entramat de Cellex suma 40 milions d’euros en actius a Luxemburg