Si algú pensa en un producte d’ús tan comú com les mitges, pot ser que la primera marca que li passi pel cap a qualsevol sigui Marie Claire. Un nom amb reminiscències internacionals que engloba una indústria més que centenària –fundada en 1907–, exemple d’emprenedoria femenina, de l’adopció de les tecnologies més punteres i d’un ús encertat de la promoció per posicionar-se com a referent. En ple segle XXI emprèn una nova etapa, amb la defensa dels petits municipis de l’interior com a bandera.
L’empresa es reinventa
Les mil vides de Marie Claire
El principal fabricant de mitges a Europa inicia una nova etapa amb l’objectiu de sostenir la producció a castelló
El grup B2Tex ha assumit al juny la llegendària marca que oferia ‘uns pantis per a cada dona’
Temes:
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)