Temporada de descomptes

Les rebaixes d’estiu seran més ‘online’ i amb més descompte

  • Les cadenes afronten el període de descomptes en funció de nivells d’estocs diferents, amb descomptes més alts que l’any passat

  • Els experts apunten que el 76% dels espanyols comprarà per internet

El canal ‘online’ serà el protagonista més important de les rebaixes d’estiu del 2021. I el nivell d’estocs. Després d’un any nefast i un primer semestre gairebé òptim, cada cadena sap en quina situació es troba i si està en condicions de liquidar existències o només aprofitar la tirada i recuperar marges comercials perduts. En termes generals, al sector de la moda els magatzems són plens de producte sense vendre de l’any passat i moltes ganes de fer caixa, per la qual cosa destacats protagonistes del sector reconeixen que el nivell de descomptes podrà ser molt alt, superior als de l’any passat. Al no existir un període de rebaixes legal, les firmes han iniciat o iniciaran descomptes inicials per a clients aquest juny, com El Corte Inglés o Amazon (Prime day). Per a altres cadenes que han vigilat especialment el nivell d’estocs, principalment les firmes del grup Inditex, les rebaixes seran més rellevants en termes d’imatge i cartelleria que de reducció de preus efectiva. L’objectiu és vendre el preu més elevat possible i no liquidar sense fre les existències. 

Temes:

Consum Rebaixes