En vista de la pregunta ‘¿què vols ser quan siguis gran?’, pocs joves espanyols responen enginyer, físic o matemàtic. Les àrees STEM (les sigles en anglès per a ‘ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques’) no són prioritats acadèmiques: només un de cada cinc titulats universitaris cursa aquestes branques, contra el 28% del conjunt de països més rellevants de la Unió Europea (UE), revela l’últim estudi ‘Ocupabilitat i talent digital’ de la Fundación Vass.
Empresa emergent d’educació
Jugar amb les matemàtiques per ser el professional del futur
Giraffa Education busca potenciar el pensament lògic i creatiu en edats primerenques
L’empresa emergent ha desenvolupat un mètode educatiu únic, amb itineraris personalitzats per als nens i joguines manipulatives de fusta

El més llegit
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’