La nova campanya publicitària de Burger King bé podria ser l’espot d’una firma de cosmètica conscienciada amb la realitat del carrer per la seva apologia de la «bellesa real», tot i que, és clar, en els aliments per continuar marcant distàncies amb la idea de menjar porqueria contra la qual lluita des de fa temps. «Ser real es posa molt bé: sense colorants, conservants ni aromes artificials», assegura la cadena d’hamburgueseries, a tots els seus productes. El lema i el missatge es repeteixen en totes les variants de l’anunci, dissenyat per l’agència La Despensa.
Disputa empresarial
Adolfo Domínguez ‘es menja’ Burger King

Temes:
El més llegit
- El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- El jutge va repescar un nom
- Desmantellada una xarxa de ciberestafes a tot Espanya que dirigia un estudiant de 19 anys des de Terrassa
- Cop del Tribunal Suprem britànic a les dones trans
- El batxillerat fusionarà Física, Química, Biologia i Geologia