Unes cabines amb temperatura regulable per recollir en qualsevol moment les compres fetes per internet. Un servei per ajudar a negociar nous crèdits a les empreses en aquest temps de crisi en què escasseja la liquiditat. O una aplicació per aprendre a ballar sense sortir de casa. La pandèmia ha condicionat clarament el perfil de la majoria de ‘start-ups’ que acudeixen a la vuitena edició del programa d’incubació de Barcelona Activa, amb l’objectiu de consolidar els seus negocis per fer el salt a la selva del mercat. Són ‘filles’ de la pandèmia i neixen per fer de la nova normalitat un lloc una mica menys hostil... i de passada fer diners.
Innovació empresarial
La primera generació Covid de ‘start-ups’ truca a la porta del mercat
Els projectes que complementen tendències disparades per la pandèmia, com el comerç electrònic, o que impulsen la digitalització dels negocis guanyen terreny davant l’actual context de restriccions
Temes:
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Manolo García: "M’ha agradat que, de cada dos catalans, un no ha anat a votar"
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan