Unes cabines amb temperatura regulable per recollir en qualsevol moment les compres fetes per internet. Un servei per ajudar a negociar nous crèdits a les empreses en aquest temps de crisi en què escasseja la liquiditat. O una aplicació per aprendre a ballar sense sortir de casa. La pandèmia ha condicionat clarament el perfil de la majoria de ‘start-ups’ que acudeixen a la vuitena edició del programa d’incubació de Barcelona Activa, amb l’objectiu de consolidar els seus negocis per fer el salt a la selva del mercat. Són ‘filles’ de la pandèmia i neixen per fer de la nova normalitat un lloc una mica menys hostil... i de passada fer diners.
Innovació empresarial
La primera generació Covid de ‘start-ups’ truca a la porta del mercat
Els projectes que complementen tendències disparades per la pandèmia, com el comerç electrònic, o que impulsen la digitalització dels negocis guanyen terreny davant l’actual context de restriccions

Temes:
El més llegit
- Retirat un altre fuet tallat per salmonel·la: ja són tres marques afectades per aquesta raó
- La fiscalia investiga una vintena de casos d’abús econòmic d’avis
- Dues netes aprofitades: les acusen de robar 85.000 euros a la seva àvia
- L’assassí masclista d’Algemesí, a la jutge, somiquejant: «¡A la presó, no! ¡A la presó, no! ¡Protegeixin-me!»
- ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés