La crisi del coronavirus és un punt i a part en l’evolució dels hàbits de consum. Un estudi fet per l’IESE entre 185 directius d’empreses del sector de l’alimentació i la distribució mostra per la seva banda «un clar convenciment que la retracció econòmica associada a la Covid-19 persistirà fins al 2023, impactarà en les decisions dels consumidors en la variable preu i la composició del cistell d’anar a comprar, al buscar reduir despeses».
Polarització del mercat
El preu guanya importància a la compra del súper
La crisi planteja dubtes sobre el ritme de creixement dels productes lligats a la salut i la sostenibilitat, segons un estudi de l’IESE fet entre 185 directius del sector alimentari
supermercado /
Temes:
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Manolo García: "M’ha agradat que, de cada dos catalans, un no ha anat a votar"
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan