Servei postal

Correus va gestionar el 8,4% més d’enviaments el 2020

L’operador públic va gestionar 51,1 milions de paquets durant la campanya nadalenca

Correus va gestionar l’any de pandèmia 2020 un total de 209 milions d’enviaments, el 8,4% més que l’any anterior. Van ser un total de 51,1 milions de paquets durant la campanya nadalenca, el 31% més que el 2019, en ple auge del comerç electrònic. En el marc d’una Espanya confinada i restriccions a la mobilitat, el servei públic postal va mantenir alts nivells d’activitat per donar resposta a l’extraordinari increment de la paqueteria durant tot l’any. Segons Correus, «bona part d’aquest notable creixement de la paqueteria es deu a l’augment del volum d’enviaments durant la recent campanya de Nadal, que va tenir com a gran protagonista l’auge del comerç electrònic». Correus va gestionar 51,1 milions de paquets des de l’1 de novembre fins al 7 de gener. El 28 de desembre passat, el grup va moure un total de 2.405.006 enviaments registrats en un sol dia, la xifra més alta de la seva història. El 4 de gener passat, la dada també va ser extraordinària, ni més ni menys que 2.390.077 enviaments.

Amb més de 53.000 treballadors, l’empresa dona servei a través d’una xarxa de 2.393 oficines, distribuint prop de 10 milions d’enviaments diaris. El grup Correus compta amb 3 filials: Correus Express dedicada a la paqueteria urgent, Nexea especialitzada en solucions multicanals per a les comunicacions massives de les empreses i Correus Telecom encarregada de la gestió i comercialització d’infraestructures de telecomunicació. Pertanyent al grup SEPI, forma part d’un hòlding empresarial que inclou un total de 15 empreses públiques.

Temes:

Correus