Queden uns dies per al Black Friday més digital de la història i el que mesurarà la temperatura del consum en l’última part de l’any, la més important per al ‘retail’. La crisi sanitària ha impulsat les compres a través d’Internet contra els establiments físics i les restriccions d’aforament i moviment han fomentat aquest exili digital. Però serà un dia atípic, amb situacions contraposades, tant des del punt de vista del consumidor com de l’oferta, en vista de la qual els operadors de paqueteria i les plataformes web es freguen les mans, mentre el petit comerç tem quedar-se despenjat.
Comerç
El Black Friday més digital mesurarà el consum post-Covid
Els operadors logístics es freguen les mans en vista les previsions d'expedició de paquets
El petit comerç tem que l'auge d'Internet els deixi despenjats en la part més important de l'any

zentauroepp55930545 madrid 20 11 2020 econom a carteles de ofertas en el blac201120172122 /
El més llegit
- Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- Cunyades de luxe en la gala més top
- RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans