La cadena d’aliments congelats La Sirena manté malgrat la pandèmia el seu pla d’obertures a Espanya. Segons informa la companyia, ha obert vuit botigues durant aquest any i espera obrir-ne dues més abans de finalitzar l’any. A aquests 10 centres s’afegiran un total de quatre reformes integrals, en les quals l’ensenya ha incorporat un nou model de botigues que definirà l’estil de la cadena en els pròxims anys i que pretén completar el nombre de referències a la venda. En l’actualitat, La Sirena distribueix entorn de 700 referències diferents.
El pla d’expansió de l’empresa s’ha centrat a reforçar zones on ja tenia presència, com Tarragona, Sant Boi de Llobregat (Baix Llobregat), Girona o la seva pròxima obertura a Fuenlabrada (Madrid). També ha obert botigues en zones on no era present com a Argentona (Maresme) o a Eivissa, aquesta última en format de franquícia. El format de franquícia és l’elegit per la cadena per entrar en noves àrees geogràfiques. La Sirena compta amb una xarxa de 258 botigues i amb més de 1.200 treballadors.
A tancament d’any, l’empresa haurà generat 25 llocs de treball, als quals se sumen les gairebé 250 noves contractacions de personal de reforç per afrontar la campanya de Nadal. A més de continuar creixent al seu canal en línia, la marca també es pot adquirir a través de plataformes com Amazon o Glovo o en els lineals d’altres distribuïdors, com Eroski, Carrefour o Dealz.