ENTREVISTA

Bonmatí (AECOC): «La pandèmia obre una crisi de confiança del consumidor»

El director general de l'associació més important de fabricants i distribuïdors admet que el factor preu guanyarà importància, però també el llaç emocional del client amb els productes

bonmati-1

El director general de l’associació de fabricants i distribuïdors AECOCJosep Maria Bonmatí, és un d’aquells personatges entre bambolines del món empresarial que cohesiona els engranatges profunds de l’economia espanyola. En una posició estratègica entre les empreses que produeixen, les que fabriquen i les que transporten i distribueixen, Bonmatí és un dinamitzador de relacions, el testimoni prudent que concentra estratègies i interessos i que aplana espais d’entesa amb l’Administració. D’aquesta posició de facilitador, el pas dels anys li ha atorgat creixent saviesa i l’ha convertit en un expert a analitzar l’economia de tendències. La pandèmia ha accelerat transicions i ha animat el sector de la distribució, ha colpejat l’hostaleria  i ha obert horitzons en la logística. Des del seu lloc d’observació descriu els canvis. Aquest dimecres l’AECOC organitza el 35è Congrés AECOC de Gran Consum, punt neuràlgic i termòmetre del que passa i del que volen els empresaris.