Aguantar perquè vindran temps millors. Aquest és el positiu missatge que el propietari del Belliny –un restaurant situat a l’Esquerra de l’Eixample– transmet als seus empleats en aquests moments d’incertesa extrema. De la plantilla de vuit persones tan sols dos continuen treballant per atendre les comandes que arriben a través de les plataformes de delivery i els clients que s’acosten al local per encarregar menjar per emportar-se. La resta estan afectades per un expedient de regulació temporal d’ocupació. «Esperem que aquest cap de setmana ja puguem donar servei a l’interior de l’establiment», diu Cinthia Sánchez, una de les empleades del restaurant afectades per l’erto, en un pronòstic que en aquests moments sona una mica optimista.
les cares de l'EPA
Cinthia Sánchez: «Espero que el SEPE pagui a temps en aquesta ocasió»
La jove cambrera del Belliny torna a estar en erto per segona vegada aquest any
Afirma que els veïns del barri han ajudat a compensar, en part, la falta de turistes

zentauroepp55615408 barcelona 27 10 2020 econom a retrato a cinthia s nchez par201027155248
El més llegit
- Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- "La sarna ja és un problema de salut pública entre els joves"