Caprabo inaugura aquest dijous a Barcelona un nou supermercat. L’obertura, més enllà de millorar l’oferta comercial de la seva àrea d’influència, arriba en un moment particular per al sector de la distribució de fort creixement en vendes i revifada de la competència entre les cadenes de supermercats en el marc d’una pandèmia que ha incrementat els ingressos de la majoria. L’enclavament del nou supermercat, el barri de la Sagrada Família (al carrer de la Indústria), és un exemple del camp de batalla comercial que es viu en general, animat per la millora dels preus dels lloguers, que afavoreixen els trasllats i les obertures. Aquesta és una zona en la qual hi ha o han passat la majoria dels grups de distribució amb implantació a Catalunya, d’alta densitat de consumidors potencials però escassos immobles capaços d’allotjar supermercats de superfície rellevant.
DISTRIBUCIÓ
Caprabo i la nova batalla comercial a Barcelona
La cadena catalana, ara propietat d'Eroski, obre un nou supermercat a Barcelona i endureix la competència
La firma, immersa en les últimes setmanes en rumors de venda, manté el seu pla d'obertures i inverteix 1,5 milions a l'Eixample

caprabo1
Temes:
El més llegit
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers
- La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols