DISTRIBUCIÓ

Caprabo i la nova batalla comercial a Barcelona

La cadena catalana, ara propietat d'Eroski, obre un nou supermercat a Barcelona i endureix la competència

La firma, immersa en les últimes setmanes en rumors de venda, manté el seu pla d'obertures i inverteix 1,5 milions a l'Eixample

caprabo1

Caprabo inaugura aquest dijous a Barcelona un nou supermercat. L’obertura, més enllà de millorar l’oferta comercial de la seva àrea d’influència, arriba en un moment particular per al sector de la distribució de fort creixement en vendes i revifada de la competència entre les cadenes de supermercats en el marc d’una pandèmia que ha incrementat els ingressos de la majoria. L’enclavament del nou supermercat, el barri de la Sagrada Família (al carrer de la Indústria), és un exemple del camp de batalla comercial que es viu en general, animat per la millora dels preus dels lloguers, que afavoreixen els trasllats i les obertures. Aquesta és una zona en la qual hi ha o han passat la majoria dels grups de distribució amb implantació a Catalunya, d’alta densitat de consumidors potencials però escassos immobles capaços d’allotjar supermercats de superfície rellevant.