«La privacitat ja no és una norma social». Fent ostentació de sinceritat, Mark Zuckerberg va resumir el 2013 el model de negoci de Facebook i altres plataformes digitals omnipresents que ho saben tot de nosaltres, però de les quals a penes comencem a conèixer tot el que amaguen sota la superfície. ¿Quin és aquest model de negoci i quina part hi juga la nostra privacitat?
La dictadura de l'algoritme
Així utilitzen les plataformes les teves dades per predir el que faràs
El model econòmic de les grans tecnològiques es basa en algoritmes intel·ligents capaços de calcular el nostre comportament futur
Empreses i polítics comercialitzen amb la nostra privacitat per vendre'ns millor els seus productes i idees i condicionar les nostres decisions

zentauroepp22654885 google data201016095049 /
El més llegit
- Com baixar el cortisol: els 10 hàbits bàsics que no pots oblidar
- Grip aviària desencadenada i Donald Trump en el poder: la tempesta perfecta
- ‘Boomers’ vetats a la discoteca
- El Govern s’instal·la en una «guerra bruta judicial» i passa a l’ofensiva amb denúncies i el seu pla de regeneració
- La IA revoluciona el diagnòstic precoç de les malalties