«La privacitat ja no és una norma social». Fent ostentació de sinceritat, Mark Zuckerberg va resumir el 2013 el model de negoci de Facebook i altres plataformes digitals omnipresents que ho saben tot de nosaltres, però de les quals a penes comencem a conèixer tot el que amaguen sota la superfície. ¿Quin és aquest model de negoci i quina part hi juga la nostra privacitat?
La dictadura de l'algoritme
Així utilitzen les plataformes les teves dades per predir el que faràs
El model econòmic de les grans tecnològiques es basa en algoritmes intel·ligents capaços de calcular el nostre comportament futur
Empreses i polítics comercialitzen amb la nostra privacitat per vendre'ns millor els seus productes i idees i condicionar les nostres decisions
zentauroepp22654885 google data201016095049 /
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)