sector aeri

El Govern impulsa un sistema d'arbitratge entre passatgers i aerolínies

Incorpora la directiva europea de resolució de litigi per accelerar els processos de reclamació

L'Executiu considera que les cancel·lacions per la Covid-19 poden produir una allau als jutjats

jcarbo44361161 vueling180717185650

La precària situació en la qual la crisi sanitària ha deixat les companyies aèries i la pressió afegida per a  les aerolínies que suposarà haver de respondre a les reclamacions que puguin arribar a presentar els passatgers per possibles incompliments a causa de les restriccions imposades per la crisi sanitària, aconsellen el desenvolupament d’un marc de relació clar entre consumidors i aerolínies. Un mecanisme que es pretenen posar en marxa a través del decret llei de reactivació de mesures econòmiques en matèria de transport i vivenda que prepara el Ministeri de Transports Mobilitat i Agenda Urbana, en l’esborrany del qual a tingut accés EL PERIÓDICO, i encara ha de ser aprovat pel Consell de Ministres.

Temes:

Aerolínies