La precària situació en la qual la crisi sanitària ha deixat les companyies aèries i la pressió afegida per a les aerolínies que suposarà haver de respondre a les reclamacions que puguin arribar a presentar els passatgers per possibles incompliments a causa de les restriccions imposades per la crisi sanitària, aconsellen el desenvolupament d’un marc de relació clar entre consumidors i aerolínies. Un mecanisme que es pretenen posar en marxa a través del decret llei de reactivació de mesures econòmiques en matèria de transport i vivenda que prepara el Ministeri de Transports Mobilitat i Agenda Urbana, en l’esborrany del qual a tingut accés EL PERIÓDICO, i encara ha de ser aprovat pel Consell de Ministres.
sector aeri
El Govern impulsa un sistema d'arbitratge entre passatgers i aerolínies
Incorpora la directiva europea de resolució de litigi per accelerar els processos de reclamació
L'Executiu considera que les cancel·lacions per la Covid-19 poden produir una allau als jutjats

jcarbo44361161 vueling180717185650
Temes:
El més llegit
- Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- "La sarna ja és un problema de salut pública entre els joves"
- Un home mor al caure-li un tros de façana a Sabadell
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"