La precària situació en la qual la crisi sanitària ha deixat les companyies aèries i la pressió afegida per a les aerolínies que suposarà haver de respondre a les reclamacions que puguin arribar a presentar els passatgers per possibles incompliments a causa de les restriccions imposades per la crisi sanitària, aconsellen el desenvolupament d’un marc de relació clar entre consumidors i aerolínies. Un mecanisme que es pretenen posar en marxa a través del decret llei de reactivació de mesures econòmiques en matèria de transport i vivenda que prepara el Ministeri de Transports Mobilitat i Agenda Urbana, en l’esborrany del qual a tingut accés EL PERIÓDICO, i encara ha de ser aprovat pel Consell de Ministres.
sector aeri
El Govern impulsa un sistema d'arbitratge entre passatgers i aerolínies
Incorpora la directiva europea de resolució de litigi per accelerar els processos de reclamació
L'Executiu considera que les cancel·lacions per la Covid-19 poden produir una allau als jutjats
jcarbo44361161 vueling180717185650
Temes:
El més llegit
- Avís de la Policia Nacional quan arribis a casa: «Si els veus, no toquis res»
- L’ajuda de 115 euros al mes que ja pots demanar a la Seguretat Social
- El primer gran ‘beach club’ de BCN obrirà al juny després d’una inversió de 15 milions
- La Seguretat Social enviarà aquesta carta a milions d’espanyols
- Remuntada històrica del Barça