Mediamarkt introduirà aquest any als seus centres noves línies de negoci com la venda de productes de segona mà (recondicionats), lloguer d’articles, intermediació de venda i la recàrrega de cartutxos de tinta.
El projecte, batejat com a New Life, pretén adequar-se a un comerç responsable en el marc del creixent recolzament a l’economia circular, donant nova vida comercial als productes adquirits a Mediamarkt.
Una altra gran aposta de la companyia per al 2020 seran les seves marques pròpies. En l’actualitat MediaMarkt compta amb quatre marques pròpies (Koenic, PEAQ, OK, ISY) destinades principalment a accessoris tecnològics i petit electrodomèstic.
A l’últim exercici, tancat al setembre, la companyia va registrar 2.050 milions d’euros de facturació a Espanya i la seva previsió invertir uns 11 milions el 2020. A nivell de facturació, Espanya és el tercer país que més aporta al grup després d’Alemanya i Itàlia. A nivell de grup, les vendes de Serveis i Solucions van créixer un 1,3% més respecte a l’any anterior, cosa que va suposar un 7% de les vendes totals.