El gegant tecnològic Huawei obrirà aquest divendres les portes de la que serà la seva botiga més gran del món i ho farà a Madrid. A penes uns dies després que Trump donés una treva a la companyia, Huawei posa en marxa la seva nova 'flagship' al carrer Gran Via que serà un nou aparador per a occident de la poderosa tecnologia xinesa.
I per fer-ho, la companyia ha optat per espais diàfans a l’interior i una façana vidrada amb una gran cascada. La nova 'flagship' té una superfície de 1.100 metres quadrats repartits en dues plantes que acolliran els últims dispositius de la tecnològica, però també altres productes i serveis Prèmium "per millorar l’experiència dels usuaris", així com aquells d’avenços tecnològics que la companyia està introduint en el mercat.
"Aquest espai, així com el que tenim previst obrir a Barcelona després de l’estiu, oferirà tots els productes i serveis destinats a fer que l’experiència de l’usuari sigui única", explica Marianna Cherubini, directora de Retail de la Unitat de Consum de Huawei Espanya. "Amb els dos espais volem impulsar encara més el nostre posicionament a Espanya i reforçar els serveis que ofereix des de fa més de tres anys a través dels Centres d’Experiència i Servei amb els quals ja comptem a Màlaga, Madrid i Barcelona", afegeix.
L’'Espai Huawei' a Madrid tindrà "la més àmplia oferta de productes" de la marca, així com d’altres 'partners' amb qui col·labora. A més, els clients podran descobrir les últimes novetats en el món de l’smarthome i de les aplicacions de Huawei APP Services i alguns productes que encara no han sortit al mercat.
La ‘flagship’ disposa d’un laboratori de servei tècnic en el qual els usuaris podran veure a través d’un vidre com treballa l’equip de Huawei i quin és el procés de reparació dels terminals. A més, els clients podran personalitzar les carcasses dels seus mòbils en l’àrea de customització de l’establiment i comptaran amb un servei de consulta personalitzat, perquè els usuaris puguin conèixer a fons l’últim en tecnologia de Huawei i la seva completa oferta de productes i accessoris, així com rebre consells útils sobre com aprofitar al màxim el seu dispositiu.
"El nostre objectiu ha sigut i continuarà sent treballar i innovar perquè els nostres clients puguin disfrutar dels millors productes, serveis i experiències úniques. Amb l’obertura de l’Espai Huawei a Madrid, volem proporcionar als nostres clients a Espanya, i a totes les persones que vulguin visitar-lo, un espai immersiu i realment únic", afirma el director de la Unitat de Negoci de Consum de Huawei a Espanya, Pablo Wang.