Mercadona ha llançat aquest dimarts el nou servei de compra en línia en dos districtes de Barcelona, els de Sarrià-Sant Gervasi i Les Corts, i preveu incrementar la cobertura a la resta de la ciutat de manera progressiva. Aquest nou servei de compra en línia ha començat a estar disponible en els codis postals 08017, 08021, 08022 i 08034, segons ha indicat en un comunicat la cadena de supermercats.
La companyia opera des d’un magatzem exclusiu per a la venda digital que està al polígon de la Zona Franca de Barcelona, en el qual s’han invertit set milions d’euros. Els clients de Mercadona que no visquin en els codis postals coberts per aquest nou centre de distribució podran continuar comprant en la pàgina web clàssica de la cadena.
La directora general del projecte de compra en línia de Mercadona, Juana Roig, ha destacat que l’expandeixen a la ciutat de Barcelona, després de l’"èxit" que ha tingut a València, en el qual està disponible des de fa un any. I el salt a Madrid la companyia pretén fer-lo el 2020.
"Avui arribem a Barcelona amb la seguretat que aquest servei disposa d’un potencial enorme. Preveiem que el llançament en aquesta gran ciutat serà una fita significativa en l’aposta ferma de la companyia per abordar el repte de la venda 'online' en alimentació", ha exposat Roig.
Repartiment de dilluns a dissabte
En el nou servei de compra en línia s’ha ampliat l’horari d’entrega respecte a la web clàssica, de les 7.00 fins a les 22.00 hores i de dilluns a dissabte, però s’ha mantingut la mateixa tarifa. Mercadona ha assenyalat que la compra es pot fer en català i castellà, i l’oferta és molt similar a la dels establiments físics.