AGÈNCIA DE VIATGES

eDreams externalitza l'atenció al client a Barcelona, Berlín i Milà

L'activitat la desenvoluparan empreses col·laboradores de l'empresa

zentauroepp30153877 dana dunne consejero delegado de edreams odigeo economia180627121318

zentauroepp30153877 dana dunne consejero delegado de edreams odigeo economia180627121318

L’agència de viatges per internet eDreams Odigeo ha posat en marxa un pla d’optimització operativa que passa per l’externalització de les activitats d’atenció al client a les ciutats de Barcelona, Berlín i Milà.

A partir d’ara, doncs, aquesta activitat la desenvoluparan empreses col·laboradores especialitzades a oferir aquest tipus de solucions.

A Barcelona, el grup ha arribat a un acord amb una companyia internacional que gestionarà l’atenció al client d’eDreams i que assegurarà els 260 llocs de treball dedicats a aquesta activitat a la capital catalana.

"Tot el talent que actualment atén els clients des d’aquest centre continuarà fent-ho d’ara endavant", ha incidit en un comunicat eDreams.

La companyia també ha fet una proposta, subjecta a consulta, per reestructurar les funcions d’atenció al client que es fan a Berlín (88 empleats) i Milà (70).

"Ara començarà un procés de negociació amb els treballadors i els seus representants per trobar la millor solució possible per a totes les parts", recalca l’empresa.

Aquests canvis han de permetre a eDreams comptar amb una estructura "apropiada" i estar millor posicionat per continuar innovant, reforçant la seva posició de lideratge a Europa.

Temes:

Ocupació