L’agència de viatges per internet eDreams Odigeo ha posat en marxa un pla d’optimització operativa que passa per l’externalització de les activitats d’atenció al client a les ciutats de Barcelona, Berlín i Milà.
A partir d’ara, doncs, aquesta activitat la desenvoluparan empreses col·laboradores especialitzades a oferir aquest tipus de solucions.
A Barcelona, el grup ha arribat a un acord amb una companyia internacional que gestionarà l’atenció al client d’eDreams i que assegurarà els 260 llocs de treball dedicats a aquesta activitat a la capital catalana.
"Tot el talent que actualment atén els clients des d’aquest centre continuarà fent-ho d’ara endavant", ha incidit en un comunicat eDreams.
La companyia també ha fet una proposta, subjecta a consulta, per reestructurar les funcions d’atenció al client que es fan a Berlín (88 empleats) i Milà (70).
"Ara començarà un procés de negociació amb els treballadors i els seus representants per trobar la millor solució possible per a totes les parts", recalca l’empresa.
Aquests canvis han de permetre a eDreams comptar amb una estructura "apropiada" i estar millor posicionat per continuar innovant, reforçant la seva posició de lideratge a Europa.