CANVIS EN LA DISTRIBUCIÓ

Mango preveu que les seves vendes 'online' suposin el 30% del total l'any pròxim

La web de la cadena de moda va rebre més de 550 milions de visites el 2018, xifres que van suposar un increment superior al 22%, i el 73% d'elles es van fer des de mòbils

zentauroepp40121212 barcelona 15 09 2017 gente foto dl actor olivier mart nez181027125805 / FERRAN NADEU

El canvi econòmic actual s’està plasmant en la transformació ràpida de la manera de vendre i produir productes. Les empreses adapten a tota velocitat les seves estructures per adaptar-se a aquests canvis. La cadena de moda Mango va informar aquest divendres que les seves vendes a internet creixen a un ritme més alt del que havien previst, concretament un 30% respecte al 2017. Els seus equips de disseny d’estratègia han replantejat els objectius i s’han conjurat perquè el canal 'online' canalitzi el 30% de les vendes totals a finals del 2020.

Dos anys abans del previst, les vendes fetes a la web de Mango han assolit el 20% del total i aquest any s’espera que depassin el 25%. Les compres realitzades a través de dispositius mòbils han tornat a superar les realitzades des d’ordinadors i ja suposen un 59% del total, set punts més que el 2017. La web de la cadena de moda va rebre més de 550 milions de visites el 2018, un 22% més. El 73% de les visites es van fer des de dispositius mòbils. 

Elena Carasso, directora del canal ‘online’ fr Mango, va ressaltar que el 2018 la firma va créixer en vendes a internet el doble que el 2017 i va rebaixar en dos anys els objectius d’expansió del canal de venda.  

Mango ven 'online' a més de 80 països. Ofereix enviaments a domicili el dia següent a les principals ciutats europees, així com a totes les províncies d’Espanya. A més, disposa de diferents opcions d’entrega, com ara la recollida en botigues Mango o l’entrega a domicili, en la majoria de països rellevants.

Temes:

Mango