Mapfre ha presentat aquest dimarts la seva nova estratègia comercial per als més de 215.000 ciutadans xinesos que viuen a Espanya, que contempla una atenció multicanal personalitzada en el seu idioma, proveïdors concertats o presència a les xarxes socials xineses. El seu objectiu és convertir-se en la companyia d’assegurances de confiança per a aquest col·lectiu de ciutadans, dels quals 20.000 ja en són clients, fet que suposa una quota pròxima al 10% del total.
Segons Mapfre, els xinesos contracten principalment segursd’automòbils, salut i comerços. Mapfre els defineix com un col·lectiu "emprenedor", que tria preferentment productes d’alta gamma i demana molta eficiència en l’atenció. "Els ciutadans xinesos demanen immediatesa, agilitat i valoren molt ser atesos en el seu idioma", ha indicat el subdirector de desenvolupament de negoci de Mapfre España, Manuel Maestro, afegint que aspiren a convertir-se en "la seva marca de confiança".
Els residents xinesos a Espanya es localitzen principalment en determinats barris de Madrid i Barcelona, per això la nova proposta comercial de Mapfre se centrarà inicialment en les capitals, i posteriorment s’anirà estenent a altres ciutats.