La plataforma d'ocupació on line Infojobs ha registrat gairebé 1.000 noves ofertes destinades a cobrir llocs de treball generats pel Mobile World Congress (MWC), especialment en els sectors de turisme, hostaleria i restauració, i comerç (vendes i màrqueting).
S'espera que l'esdeveniment internacional, que genera un gran impacte econòmic a la ciutat de Barcelona, atregui aquest any més de 100.000 visitants, per la qual cosa a més de promotors i personal tècnic, els hotels busquen reforçar les seves plantilles, ha detallat la plataforma d'ocupació en un comunicat.
L'idioma més demanat en totes les vacants és l'anglès, tot i que a causa de l'alta afluència de visitants asiàtics durant l'MWC, el domini del xinès i el coreà també serà un requisit en el perfil de les vacants. A més, els coneixements en tecnologia també són importants en determinats llocs, per la qual cosa es busquen perfils que tinguin estudis en enginyeria informàtica o en telecomunicacions.
"Existeixen perfils concrets, com són els joves estudiants o professionals amb escassa experiència, per als quals l'MWC es converteix en l'oportunitat perfecta per iniciar-se en el mercat laboral i guanyar uns ingressos mentre estan estudiant", ha explicat Olivia Fontela, directora de màrqueting d'Infojobs.