La pàgina web i l'aplicació mòbil d'ING a Espanya han deixat de funcionar aquest dijous des de les 6.00 fins a les 9.00 hores a causa d'una incidència tècnica. ING Direct Espanya és el bancon linelíder al país, amb més de 3,6 milions de clients.
"A causa d'una incidència tècnica, en aquests moments no és possible l'accés a cap dels nostres canals, estem treballant per resoldre-la com més aviat millor", ha informat l'entitat financera a través del seu perfil oficial de Twitter.
ING ha aconseguit restablir l'accés als seus canals digitals cap a les 9.00 hores, si bé adverteix als seus usuaris que és possible que es trobin amb "dificultats" amb el servei per l'"alt volum de trànsit".
"Una vegada restablert l'accés, és possible que us trobeu amb alguna dificultat deguda a l'alt volum de trànsit, us agrairíem que ho intenteu al cap d'uns minuts", ha indicat l'entitat, que afegeix que al llarg del matí actualitzarà les operacions, començant pels ingressos.