La cadena de botigues de matalassos Dormity, amb una planta a la ciutat de Rubí, preveu obrir sis locals, a un ritme d'un establiment cada dos mesos, el 2018. En aquest exercici, la marca estima assolir una xifra de negoci de 35 milions d'euros gràcies a aquestes noves obertures i l'impuls de la venda en línia.
En una entrevista d'Europa Press, el fundador i director general de Dormity, David Sánchez, ha explicat que al gener la cadena obrirà una botiga a Igualada, seguida d'un altre local al barri barceloní de Sants al març, i durant la resta de l'any se sumaran quatre obertures més que es repartiran entre Catalunya i el País Basc.
Actualment, Dormity compta amb una xarxa de 50 establiments, 44 dels quals s'ubiquen a Catalunya, quatre al País Basc i dos a Andorra, i preveu finalitzar aquest exercici 2017 amb unes vendes de 33 milions d'euros, un 10% més respecte als 30 milions d'euros registrats el 2016.
Un centenar de punts de venda el 2020
En aquesta línia, la companyia manté el seu objectiu d'assolir el centenar de punts de venda el 2020: "El nostre model continua sent la taca d'oli. Volem acabar de consolidar-nos a Catalunya i País Basc, i endinsar-nos en altres comunitats, com Madrid, quan sigui possible".
Cada obertura suposa una mitjana d'inversió d'uns 200.000 euros i genera entre un i dos llocs de treball, i tots els centres Dormity, que és el primer operador del sector a Catalunya tant per volum com per nombre d'establiments i està entre els sis primers a nivell nacional, són propis: "Ens agrada controlar tot el procés".
De moment, la companyia manté aparcat fins després de 2020 els seus plans d'internacionalització i que se centraven principalment a desembarcar a París.
Més notícies de Rubí a l'edició local d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA