aposta a Hipercor

El Corte Inglés impulsa la seva marca 'low cost' Unit

Compta amb col·leccions de moda amb un preu mitjà per sota dels 15 euros

dimas

El Grup El Corte Inglés ha llançat la seva primera col·lecció d'Unit, que es vendrà principalment a Hipercor, enfocada a la roba per a tota la família.

La marca compta amb col·leccions específiques per a infantil, dona i home, incloses llenceria, sabateria i complements. La seva proposta se centra a oferir bàsics de moda a preus competitius de forma permanent. A més, compta amb un posicionament de preu baix que és transversal a totes les col·leccions, on la peça mitjana se situa per sota dels 10 euros en infantil i per sota dels 15 en moda home i dona. La gamma de productes Unit competirà amb firmes 'low cost' com Primark.

Unit compta amb tres equips de disseny, un per a cada categoria, infantil, dona i home, que estan compostos per professionals de disseny, compres, assistents de compres, patronistes, disseny gràfic i administració. Segons la companyia, la col·lecció es dirigeix a famílies joves amb fills que volen estalviar a l'hora d'equipar-se per al dia a dia o persones que tenen poc temps lliure per destinar-lo a les compres i que prefereixen dedicar-lo a altres activitats.