CISTELL DE CONSUM

Amazon repta la gran distribució i comença a vendre alimentació

La companyia afegeix productes com cervesa, llet, sucs i galetes al seu catàleg

Carro de la compra en un supermercat.

Carro de la compra en un supermercat.

Amazon.es repta els supermercats tradicionals. El portal 'on line' de venda d'articles ha estrenat aquest dimarts a Espanya la venda de productes d'alimentació no peribles i d'articles de neteja llar, i així planta cara a grans cadenes de distribució com El Corte Inglés, Carrefour o Alcampo.

Al juliol, la companyia va fer els primers passos cap al gran consum (alimentació drogueria) amb l'obertura de dues noves botigues, una dedicada a la bellesa i la salut, i una altra especialitzada en productes d'atencíó personal.

Ara, el gegant del comerç electrònic es reforça en aquesta estratègia amb l'obertura d'una botiga  d'alimentació i una altra de drogueria, alhora que ofereix a petits productors locals la possibilitat de vendre i exportar els seus productes a tot Europa a través de la seva web.

Amb aquestes noves categories, la botiga espanyola d'Amazon suma a la seva oferta milers de productes, com cervesa, lletpastabegudadetergents alimentació infantil, i eleva el seu catàleg per sobre dels 70 milions de referències.

Per ara, la companyia no vendrà a Espanya productes frescos, un segment de mercat en què Amazon només opera en algunes de les principals ciutats dels Estats Units, han explicat a Efe fonts de l'empresa, que han apuntat que per introduir l'alimentació al seu catàleg han hagut d'abordar fortes inversions.

A més de reforçar la seva aposta a llarg termini pel país, amb la introducció de productes habituals en el cistell de consum i de més freqüència de consum que, per exemple, l'electrònica, els llibres o la roba, la companyia preveu que creixin de manera important les visites de potencials clients.