Caprabo ha renovat el seuprograma de fidelitzacióde clients, per adaptar-se a les noves tendències dels consumidors en un entorn de crisi. La cadena de supermercats, que va ser pionera en el sector al llançar el 1996 elClub Caprabo, se centrarà en l'atenció personalitzada al client, per potenciar l'“esperit botiguer” de la companyia, en paraules del seu director general,Alberto Ojinaga. La companyia destinarà 20 milions d'euros anuals en descomptes i altres beneficis per als clients de la nova targeta de fidelització del meu Club Caprabo.
La cadena de supermercats propietat del grupEroski confia a incrementar les vendes un 3% gràcies al nou programa, que ja està en marxa.
Per a una família amb tres fills, l'estalvi en descomptes i altres promocions (rebaixes en perruqueries i gimnasos, per exemple), pot suposar uns 500 euros anuals, ha explicat Ojinaga. Lesfamílies nombrosespodran aprofitar més les ofertes, però el programa també premiarà la fidelitat de clients amb menys capacitat de despesa, com lespersones grans, ja que no només tindrà en compte els diners que es gastin, sinó també la freqüència amb què vagin als establiments.
A laweb del meu Club Caprabo, el client pot accedir a informació com les sevescompres més habitualsi si aquests productes estaran en oferta els pròxims dies. "Volem ajudar-lo a planificar la compra", ha dit Ojinaga. Cada client té el seu propi compte a la web, amb informació personalitzada segons les seves preferències.
Malgrat que el 2012 està sent "unany durper al consum", el director general de Caprabo confia a mantenir els resultats del 2011, quan va obtenir un benefici de 8,4 milions.