No hi ha associació de consumidors que no hagi alertat, una o més vegades, sobre el frau associat a les campanyes massives de descomptes com el Black Friday. Sobretot quan, com en aquest cas, té tanta importància el canal ‘online’. Tot i així, una enquesta portada a terme per la consultora KPMG i l’empresa d’anàlisi de mercat Appinio conclou que el 74% dels consumidors tenen intenció de comprar aquest any durant aquest període de descomptes. És, de fet, l’esdeveniment que més públic aglutina, davant el 51% que anticipa compres els dies previs al Nadal i el 57% que contempla aprofitar les rebaixes de gener.
Psicologia del consum
¿Per què compro en el Black Friday si no em crec del tot les seves ofertes? Algunes mines a esquivar aquests dies
Temes:
El més llegit
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti
- El Barça es juga la ‘final four’ a una carta al Palau
- Valente torna a l’univers de la família amb la comèdia ‘Amnèsia’
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- Von der Leyen censura l’AfD en repulsa per la violència política a Alemanya