No hi ha associació de consumidors que no hagi alertat, una o més vegades, sobre el frau associat a les campanyes massives de descomptes com el Black Friday. Sobretot quan, com en aquest cas, té tanta importància el canal ‘online’. Tot i així, una enquesta portada a terme per la consultora KPMG i l’empresa d’anàlisi de mercat Appinio conclou que el 74% dels consumidors tenen intenció de comprar aquest any durant aquest període de descomptes. És, de fet, l’esdeveniment que més públic aglutina, davant el 51% que anticipa compres els dies previs al Nadal i el 57% que contempla aprofitar les rebaixes de gener.
Psicologia del consum
¿Per què compro en el Black Friday si no em crec del tot les seves ofertes? Algunes mines a esquivar aquests dies

Temes:
El més llegit
- Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal
- Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric