Un deixava dues ‘start-ups’ creades per ell, l’altre, la feina fixa en un bufet d’advocats, i el tercer, tota una carrera en el sector de l’alimentació. Però per a Gonzalo Noy, Sergi Font i Josep Font, muntar una empresa de menjar preparat i a domicili per a gossos era una aposta guanyadora. I, de moment, ha demostrat ser-ho. Perquè el que llavors eren menys de 500.000 euros de facturació, avui és una fàbrica de 3.000 metres quadrats, una nau a Terrassa (Barcelona) i l’objectiu de tancar l’any amb un volum de negoci de més de 25 milions d’euros. Ara bé, a Dogfy Diet de competència no li falta.
Comerç
Del pinso ‘realfood’ a una ‘app’ de cites per a gossos: la humanització dels animals catapulta el mercat al voltant de les mascotes

El més llegit
- Musk deixa el Govern després d’aplicar polèmiques retallades
- Compro un club mentre jugo en un altre: Messi i Luis Suárez s’afegeixen a l’última moda dels futbolistes
- La Masia dels enginyers
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- El MNAC insisteix en l’"alt risc" que suposa moure les pintures de Sixena