Un deixava dues ‘start-ups’ creades per ell, l’altre, la feina fixa en un bufet d’advocats, i el tercer, tota una carrera en el sector de l’alimentació. Però per a Gonzalo Noy, Sergi Font i Josep Font, muntar una empresa de menjar preparat i a domicili per a gossos era una aposta guanyadora. I, de moment, ha demostrat ser-ho. Perquè el que llavors eren menys de 500.000 euros de facturació, avui és una fàbrica de 3.000 metres quadrats, una nau a Terrassa (Barcelona) i l’objectiu de tancar l’any amb un volum de negoci de més de 25 milions d’euros. Ara bé, a Dogfy Diet de competència no li falta.
Comerç
Del pinso ‘realfood’ a una ‘app’ de cites per a gossos: la humanització dels animals catapulta el mercat al voltant de les mascotes
El més llegit
- Estat Islàmic reivindica l’atemptat en què van morir tres catalans
- Esclavitzada per la família i sense ningú que l’escoltés
- L’helicòpter del president iranià s’estavella en una zona muntanyosa
- Les jugadores del Barça es posen elles mateixes les medalles
- Emil Ferris: "Morir pot ser una experiència bonica"