En un sector profundament dominat per les modes, hi ha cinc marques de joguines amb entre 50 i 100 anys d’història que fa anys que no surten del ‘top 10’. Com a mínim, pràcticament lideren des del 2015 una llista que elabora la consultora britànica Brand Finance per avaluar quines marques de joguines tenen més o menys valor a ulls del mercat. El rànquing funciona, a més, com a termòmetre per saber quins són els reis a les prestatgeries de les botigues, perquè, tal com afirma el professor d’EAE Business School expert en màrquetingEduardo Irastorza, hi ha un paral·lelisme clar entre les marques de joguines amb més valor i les que més venen. Així, malgrat que els vaivens són obvis una vegada superades les deu primeres posicions d’aquesta llista, el domini és clarament per a l’‘old school’.
Comerç
Cinc marques clàssiques de joguines desafien el poder de les modes i es mantenen en el top 10 des del 2015
El més llegit
- Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Joves polítiques s’obren pas en les llistes electorals del 12M