En un sector profundament dominat per les modes, hi ha cinc marques de joguines amb entre 50 i 100 anys d’història que fa anys que no surten del ‘top 10’. Com a mínim, pràcticament lideren des del 2015 una llista que elabora la consultora britànica Brand Finance per avaluar quines marques de joguines tenen més o menys valor a ulls del mercat. El rànquing funciona, a més, com a termòmetre per saber quins són els reis a les prestatgeries de les botigues, perquè, tal com afirma el professor d’EAE Business School expert en màrquetingEduardo Irastorza, hi ha un paral·lelisme clar entre les marques de joguines amb més valor i les que més venen. Així, malgrat que els vaivens són obvis una vegada superades les deu primeres posicions d’aquesta llista, el domini és clarament per a l’‘old school’.
Comerç
Cinc marques clàssiques de joguines desafien el poder de les modes i es mantenen en el top 10 des del 2015

El més llegit
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- Salvador Alemany: «Vam perdre el pols per afrontar aquesta crisi»
- Corinna i les flors
- Les autonomies podran ajustar els horaris dels nens en la fase 1