L’objectiu no canvia. Però l’estratègia és, des de fa sis mesos, completament diferent. El supermercat ‘online’ Buo, que en origen havia desenvolupat una aplicació per fer compres organitzades (sense necessitat de conèixer-se entre clients) i aconseguir millors preus a força de demanar més volum, és ara una plataforma de venda d’excedents. Una espècie de Too Good To Go però que connecta directament el productor amb el client.
Consum
El supermercat ‘online’ Buo canvia d’estratègia i es mou a la venda d’excedents
L’‘start-up’ catalana aconsegueix d’aquesta manera vendre de mitjana un 30% que qualsevol altre supermercat d’Espanya
L’empresa, que fins al setembre es dedicava a la gestió de compres organitzades, preveu ara quintuplicar els ingressos del 2022

El més llegit
- Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- La primavera aterra en aquest restaurant empordanès amb Estrella Michelin i dos Sols Repsol amb un nou menú
- L’arribada d’una nova borrasca tornarà a portar pluges generalitzades a partir de dimecres