Consum

La inflació doblega els últims recels dels consumidors a comprar ‘online’

El percentatge de gent que ha comprat o venut algun producte a través d’internet creix 11 punts i arriba ja al 97%, segons un estudi d’Adevinta

Quatre de cada 10 persones han consumit més en aquest canal esperant trobar productes més barats que a la botiga física

En contra de la tendència general de replegament, retallades i, en definitiva, policrisi, el comerç electrònic va cap amunt a Espanya. L’última anàlisi de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) indica que els ingressos de les empreses que venen a internet al país creixien un 30% el primer semestre de l’any fins als 33.800 milions d’euros, i, si bé va ser precisament a l’estiu que van començar a arribar notícies d’acomiadaments en aquest sector en diverses parts del món (una tendència que ha acabat esquitxant recentment grans noms com Amazon, eBay o Zalando), una anàlisi una mica més actualitzada mostra que, a Espanya, aquest canal té més adeptes que mai.