En contra de la tendència general de replegament, retallades i, en definitiva, policrisi, el comerç electrònic va cap amunt a Espanya. L’última anàlisi de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) indica que els ingressos de les empreses que venen a internet al país creixien un 30% el primer semestre de l’any fins als 33.800 milions d’euros, i, si bé va ser precisament a l’estiu que van començar a arribar notícies d’acomiadaments en aquest sector en diverses parts del món (una tendència que ha acabat esquitxant recentment grans noms com Amazon, eBay o Zalando), una anàlisi una mica més actualitzada mostra que, a Espanya, aquest canal té més adeptes que mai.
Consum
La inflació doblega els últims recels dels consumidors a comprar ‘online’
El percentatge de gent que ha comprat o venut algun producte a través d’internet creix 11 punts i arriba ja al 97%, segons un estudi d’Adevinta
Quatre de cada 10 persones han consumit més en aquest canal esperant trobar productes més barats que a la botiga física

Temes:
El més llegit
- Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió