Han passat ja gairebé dues setmanes i els neguitosos resultats de l’alumnat català en les proves PISA continuen estant al centre del debat públic, una cosa bastant inhabitual en els frenètics temps que corren i que confirma una preocupació generalitzada per la mala salut del sistema educatiu. La radiografia de l’OCDE presentada el dia 5 revela, per exemple, que Catalunya és el segon territori de l’Estat (superat només per Melilla) que més puntuació perd en matemàtiques respecte als resultats del 2018: 21 punts menys (l’equivalent a un curs acadèmic segons el seu barem).
Receptes dels docents després de PISA
Professors de Primària i Secundària reclamen tornar al ‘ma’, ‘me’, ‘mi’, treballar la memòria i donar més suport als alumnes que ho necessitin
Temes:
El més llegit
- La malaltia continua desbocada a Catalunya i ja registra més d’11.000 casos
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- Els súpers amplien l’oferta de plats llestos per menjar ‘in situ’
- Puigdemont dubta del compromís contra l’extrema dreta d’Illa