Un dels reptes que té davant seu el servei de bicicleta compartida és la integració entre la xarxa desplegada a Barcelonai la de l’Àrea Metropolitana. Actualment, els operadors privats només compten amb concessió a la capital. Quant al servei públic, malgrat existir una tarifa unificada, l’usuari es veu obligat a aparcar la seva bici en una estació del Bicing i canviar-ne una altra de l’AMBici –o viceversa– per poder continuar un trajecte a través dels límits oficials de Barcelona.
Demanda no resolta
Set de cada deu barcelonins recolzaria un servei de bicis compartides que integri els municipis de l’Àrea Metropolitana
«Ha de ser possible anar de Badalona a l’Hospitalet de forma contínua», indica Lime, operador a Barcelona que aposta pel desplegament del seu servei als municipis limítrofs
El RACC reclama prioritzar l’espai per a l’autobús davant més carrils per a la bicicleta

Temes:
El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança