El centre de Sabadell continua dibuixant la seva metamorfosi comercial amb el pols incessant de les grans marques. Durant l’última setmana de febrer, grans cadenes de moda han obert locals a la rambla, eix neuràlgic de la ciutat.
És el cas de Bershka, que ha ocupat el local on abans resistia Milar Brunet, històrica botiga d’electrodomèstics local, mentre que Mango ha agafat el relleu d’Oysho, en plena rambla. Per la seva banda, la marca d’hamburgueses Vicio ha aterrat a la plaça de l’Imperial aixecant un restaurant de dues plantes en un espai que, en altres èpoques, va acollir una xarcuteria i, després, un altre restaurant. "Que les marques de primer nivell apostin per Sabadell demostra que generem confiança i que la ciutat es consolida com a pol comercial", defensa la regidora de Comerç, Sonia Sada (PSC).
No obstant, la transformació del centre no és uniforme. Mentre que la rambla es rendeix al domini de les firmes reconegudes, també amb la recent incorporació de Buenaparte, el comerç de proximitat es refugia als carrers per als vianants del nucli antic.