Evolució d’un eix clau

El Portal de l’Àngel perd presència de la moda i guanya diversitat comercial

Alguns dels segments en creixement són l’esportiu i les perfumeries. També ha augmentat el temps de permanència dels seus visitants fins als 36,9 minuts (un 70% més que al final del 2019), segons la consultora CBRE.

El lloguer ronda els 230 euros per m2 per a locals de 100 a 200 metres a planta baixa

El Portal de l’Àngel perd presència de la moda i guanya diversitat comercial

El Portal de l’Àngel és un d’aquests carrers que tot i jugant a la Champions League del comerç i estant sempre freqüentat va patir l’efecte col·lateral de la massificació turística, que va portar alguns perfils de compradors barcelonins a desistir de les compres al centre, inclinant més la balança actual cap als compradors més joves i els viatgers. Però és també la via comercial que va resistir millor la debacle comercial del barri Gòtic per la pandèmia, mantenint l’acceptació de les grans marques mainstream.