El Portal de l’Àngel és un d’aquests carrers que tot i jugant a la Champions League del comerç i estant sempre freqüentat va patir l’efecte col·lateral de la massificació turística, que va portar alguns perfils de compradors barcelonins a desistir de les compres al centre, inclinant més la balança actual cap als compradors més joves i els viatgers. Però és també la via comercial que va resistir millor la debacle comercial del barri Gòtic per la pandèmia, mantenint l’acceptació de les grans marques mainstream.
Evolució d’un eix clau
El Portal de l’Àngel perd presència de la moda i guanya diversitat comercial
Alguns dels segments en creixement són l’esportiu i les perfumeries. També ha augmentat el temps de permanència dels seus visitants fins als 36,9 minuts (un 70% més que al final del 2019), segons la consultora CBRE.
El lloguer ronda els 230 euros per m2 per a locals de 100 a 200 metres a planta baixa

Temes:
El més llegit
- José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- S'obren noves borses de treball per a formar part de l'Ajuntament de Barcelona
- Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat