NOU ENFOCAMENT PER CAPTAR VISITANTS

BCN canvia d’estratègia i se centrarà en el turista cultural i de congressos

El consorci Turisme de Barcelona presenta un pla d’acció que emfatitza l’"orgull" propi i també potenciarà l’esport i la gastronomia. La ciutat presentarà el lema ‘This is Barcelona’ al gener a la fira Fitur de Madrid.

Barcelona Art Season posicionarà l’escena artística a escala internacional 

Hernández: «No es tracta d’inventar res, sinó de remarcar el millor de la ciutat»

BCN canvia d’estratègia i se centrarà en el turista cultural i de congressos

Barcelona estrenarà el 2025 un canvi d’estratègia en l’atracció de visitants. Amb el turisme en el punt de mira i els efectes secundaris de la massificació qüestionats a totes les grans destinacions, la capital catalana farà un viratge cap a la promoció centrada en el viatger que arriba a la recerca de cultura o que participa en congressos, i molt especialment en els que comporten inversions a posteriori. Turisme de Barcelona va presentar ahir el seu Pla d’Accions per a l’any vinent davant desenes de membres del consorci a La Pedrera, que desenvolupa la marca This is Barcelona, anunciada fa uns mesos. I passa per no créixer, sinó estabilitzar l’afluència.