Barcelona estrenarà el 2025 un canvi d’estratègia en l’atracció de visitants. Amb el turisme en el punt de mira i els efectes secundaris de la massificació qüestionats a totes les grans destinacions, la capital catalana farà un viratge cap a la promoció centrada en el viatger que arriba a la recerca de cultura o que participa en congressos, i molt especialment en els que comporten inversions a posteriori. Turisme de Barcelona va presentar ahir el seu Pla d’Accions per a l’any vinent davant desenes de membres del consorci a La Pedrera, que desenvolupa la marca This is Barcelona, anunciada fa uns mesos. I passa per no créixer, sinó estabilitzar l’afluència.
NOU ENFOCAMENT PER CAPTAR VISITANTS
BCN canvia d’estratègia i se centrarà en el turista cultural i de congressos
El consorci Turisme de Barcelona presenta un pla d’acció que emfatitza l’"orgull" propi i també potenciarà l’esport i la gastronomia. La ciutat presentarà el lema ‘This is Barcelona’ al gener a la fira Fitur de Madrid.
Barcelona Art Season posicionarà l’escena artística a escala internacional
Hernández: «No es tracta d’inventar res, sinó de remarcar el millor de la ciutat»

Temes:
El més llegit
- Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Una criminòloga sentencia la personalitat de Rosa Peral: «Seductora, manipuladora i mentidera»