"¿Qui va primer?", va preguntar la reina d’Anglaterra durant la celebració d’una regata. "Els americans, majestat", li van contestar. "¿I segon?", va insistir. "No hi ha segons, majestat", li van dir. Aquesta és, potser, una de les anècdotes més conegudes sobre la Copa Amèrica i la ideologia sobre la qual s’ha conformat l’esperit del nou Cupra Terramar, presentat ahir a Barcelona.
Cupra Terramar, esperit guanyador
La marca automobilística i la Copa Amèrica s’alien per presentar el model Terramar, el nou esportiu de la firma i cotxe oficial de la competició de vela. El cineasta J. A. Bayona i el CEO de Cupra, Wayne Griffiths, revelen, a més, una edició exclusiva per a la trobada esportiva de la qual tan sols hi haurà 1.337 unitats.

El més llegit
- Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Israel obre un nou front de guerra amb el seu atac a l’Iran