Una de les grans motivacions del turisme a Barcelona són les compres. I per a la majoria de visitants, Ciutat Vella representa l’aparador idoni que concentra el frenesí del shopping: de moda a complements, passant per artesania i regals. Però davant un comerç cada vegada més globalitzat i un riu de botigues clòniques a la ciutat –i a totes les grans destinacions–, els establiments minoritaris, singulars, talentosos, creatius, originals, amb compromís social o amb valor afegit poden passar inadvertits per a molts viatgers. Per això, el districte i Barcelona Activa acaben de posar en marxa una primera edició digital (ampliable regularment) del catàleg Compra a Ciutat Vella, amb 34 propostes representatives que difondran activament els hotels del territori, entre altres vies.
Pla pilot perquè hotels de Ciutat Vella recomanin botigues singulars
La primera edició del catàleg promogut pel districte i Barcelona Activa aglutina 34 comerços amb història, valor afegit, innovadors, sostenibles, talentosos i altres atributs que els allunyen de l’oferta globalitzada de cara als turistes.

Temes:
El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança