Pla pilot perquè hotels de Ciutat Vella recomanin botigues singulars

La primera edició del catàleg promogut pel districte i Barcelona Activa aglutina 34 comerços amb història, valor afegit, innovadors, sostenibles, talentosos i altres atributs que els allunyen de l’oferta globalitzada de cara als turistes.

Pla pilot perquè hotels de Ciutat Vella recomanin botigues singulars

Una de les grans motivacions del turisme a Barcelona són les compres. I per a la majoria de visitants, Ciutat Vella representa l’aparador idoni que concentra el frenesí del shopping: de moda a complements, passant per artesania i regals. Però davant un comerç cada vegada més globalitzat i un riu de botigues clòniques a la ciutat –i a totes les grans destinacions–, els establiments minoritaris, singulars, talentosos, creatius, originals, amb compromís social o amb valor afegit poden passar inadvertits per a molts viatgers. Per això, el districte i Barcelona Activa acaben de posar en marxa una primera edició digital (ampliable regularment) del catàleg Compra a Ciutat Vella, amb 34 propostes representatives que difondran activament els hotels del territori, entre altres vies.