Anys enrere, el debat se centrava en l’invent per si mateix. A un costat del ring, els que defensaven que el tramvia és fonamental per connectar Barcelona amb els municipis de l’entorn. A l’altre, els que consideraven que el Tram és una infraestructura massa rígida per a una ciutat tan densa; una cicatriu lletja i incòmoda. Ara, l’agost del 2024, la discussió es focalitza en el finançament. El peix ja està venut. Però, en el fons, tot continua sent política: abans, per convèncer sobre el projecte; ara, per poder-lo pagar.
Una nova Diagonal
BCN preveu que la unió del tramvia comenci l’estiu del 2025
En paral·lel, l’ATM haurà d’impulsar el seu propi projecte de la infraestructura
Trambesòs i Trambaix quedarien connectats més de 20 anys després
El projecte requerirà uns 40 mesos d’obres, termini similar a la primera fase
Modifica l’entrada dels cotxes a BCN per evitar tants encreuaments amb el Tram
L’inici de les obres entre Verdaguer i Francesc Macià se supedita a l’aprovació de pressupostos a l’ajuntament i a la Generalitat.

Temes:
El més llegit
- Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- La primavera aterra en aquest restaurant empordanès amb Estrella Michelin i dos Sols Repsol amb un nou menú
- Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat