Resulta lògic que el passeig de Gràcia, l’únic eix comercial que trien a Barcelona les firmes de luxe, sigui un imant natural per a la moda més cotitzada i les joieries. Però en els últims temps crida l’atenció el desembarcament de rellotgeries –tant d’elit com de gamma mitjana– que encapçalen la seva pròpia marca, i que aconsegueixen els locals de mida més petita que van quedant disponibles. La tendència s’ha propulsat per la Copa Amèrica de vela, ja que algunes d’aquestes firmes són patrocinadores d’equips i volen disposar de botiga pròpia a Barcelona.
Les rellotgeries ocupen els locals més petits del passeig de Gràcia
Els trasllats de les grans firmes de moda a la recerca de locals més grans i la irrupció de la Copa Amèrica propicien la nova oferta comercial a la milla d’or de Barcelona.

Les rellotgeries ocupen els locals més petits del passeig de Gràcia
Temes:
El més llegit
- El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- El jutge va repescar un nom
- Desmantellada una xarxa de ciberestafes a tot Espanya que dirigia un estudiant de 19 anys des de Terrassa
- Cop del Tribunal Suprem britànic a les dones trans
- El batxillerat fusionarà Física, Química, Biologia i Geologia