Resulta lògic que el passeig de Gràcia, l’únic eix comercial que trien a Barcelona les firmes de luxe, sigui un imant natural per a la moda més cotitzada i les joieries. Però en els últims temps crida l’atenció el desembarcament de rellotgeries –tant d’elit com de gamma mitjana– que encapçalen la seva pròpia marca, i que aconsegueixen els locals de mida més petita que van quedant disponibles. La tendència s’ha propulsat per la Copa Amèrica de vela, ja que algunes d’aquestes firmes són patrocinadores d’equips i volen disposar de botiga pròpia a Barcelona.
Les rellotgeries ocupen els locals més petits del passeig de Gràcia
Els trasllats de les grans firmes de moda a la recerca de locals més grans i la irrupció de la Copa Amèrica propicien la nova oferta comercial a la milla d’or de Barcelona.

Les rellotgeries ocupen els locals més petits del passeig de Gràcia
Temes:
El més llegit
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Els socis salven Sánchez de comparèixer