Barcelona és cada vegada una ciutat més cosmopolita. Un dels centres que millor representa aquesta manera única de ser de l’urbs és el Juno House, el projecte per excel·lència de l’empoderament femení que en només dos anys s’ha convertit en el partner estratègic de grans empreses del sector de la moda, del lifestyle i de la tecnologia. Per celebrar-ho, aquest dijous Juno House va obrir les seves portes a la ciutat amb tota mena d’activitats. Això sí, la més sonada va ser la festa que va congregar a mes de dues-centes dones i algun home.
Dones necessàries, Juno House
Un dels centres que millor representa el cosmopolitisme de Barcelona és aquest símbol de l’empoderament femení, una companyia afí als sectors de la moda, ‘lifestyle’ i tecnologia.
El més llegit
- Estat Islàmic reivindica l’atemptat en què van morir tres catalans
- Esclavitzada per la família i sense ningú que l’escoltés
- Les jugadores del Barça es posen elles mateixes les medalles
- L’helicòpter del president iranià s’estavella en una zona muntanyosa
- Emil Ferris: "Morir pot ser una experiència bonica"