L’estació de la Sagrera és l’obra civil en marxa de més envergadura a Espanya. Serà també l’edifici més llarg de Barcelona (gairebé un quilòmetre) i està destinat a ser el gran intercanviador de la ciutat, amb dues línies de Rodalies, alta velocitat i dues línies de metro, a més d’una estació d’autobusos. En el dia d’avui, a la gran cicatriu ferroviària que separa Sant Martí i Sant Andreu treballen prop de 700 persones en 11 contractes diferents (en seran 25 en total).
La Sagrera tindrà el 2025 tots els trens circulant per la seva via definitiva
A la terminal només hi faltarà l’arquitectura interior, que està en procés de redacció del projecte, perquè els passatgers puguin començar a utilitzar l’immens baixador, tot i que Adif prefereix no parlar de la data definitiva del final de les obres.
Temes:
El més llegit
- La malaltia continua desbocada a Catalunya i ja registra més d’11.000 casos
- Els súpers amplien l’oferta de plats llestos per menjar ‘in situ’
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti
- Fons Next Generation, palanca per transformar Catalunya i Europa