L’anomenada zona de gran afluència turística (ZGAT) –que aglutina el centre de la ciutat i els barris més visitats pels viatgers, on les botigues poden obrir els diumenges de meitat de maig a meitat de setembre– defensa el seu "èxit" després de dos anys en funcionament i ho argumenta amb xifres concretes: 306 milions de facturació a turistes.
Els diumenges comercials van arribar a un 75% de compres impulsives de turistes

El més llegit
- Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE