A principis de la dècada anterior, el taxi metropolità de Barcelona només tenia un problema: el mateix taxi. Les baralles internes en el gremi eren de campionat en un sector terriblement atomitzat, amb líders que no podien ni veure’s. Enmig hi havia l’Institut Metropolità del Taxi (IMET), que se solia escudar en la divisió per avançar molt poc o gens en la modernització de la professió. Llavors ja es parlava de la tarifa tancada, però s’associava, a tot estirar, a trajectes molt concrets, com l’aeroport, el port, l’estació de Sants o la Fira de Barcelona.
Sense taxímetre
L’IMET estudia com es pot implantar la tarifa de taxi a preu tancat en l’app pública de Barcelona
L’AMB aprova una pujada del 3% de la tarifa del taxi de Barcelona
Competència porta l’aplicació Picmi Taxi de Barcelona als tribunals
El Govern prepara una nova llei de transports que englobi taxis, VTC i empreses intermediàries
Free Now i les empreses d’intermediació de taxis: ¿una oportunitat o un ‘tsunami’?
El turisme alimenta el negoci de «furgonetes pirata» i ‘transfers’ irregulars a Catalunya
El més llegit
- Enquesta prohibida de les eleccions a Catalunya: últim sondeig
- L’Àfrica s’està partint en dos: així quedarà
- Diverses empreses amenacen de deixar el Balcó Gastronòmic
- Catalunya arriba a l’12M amb un torcebraç Illa-Puigdemont i sense pactes clars
- El Barça celebra el títol de Lliga davant la insolència de Laporta i Rocha